Conferència "Can Vidalet: història de grans nissagues" (Arxiu Municipal d'Esplugues de Llobregat)

Diumenge, 17 de novembre de 2013

Horari 11-12:30h

Conferència: Can Vidalet: història de grans nissagues

A càrrec de Marta de Planell i Mas, Coordinadora Tècnica de l’Arxiu Municipal d’Esplugues

Organitza: Arxiu Municipal d’Esplugues, Servei de Manteniment i Espai Públic de l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat i Àrea Metropolitana de Barcelona

Lloc: Escola Oficial d’Idiomes d’Esplugues, carrer Laureà Miró, 63, Esplugues de Llobregat.

Activitat gratuïta. Accessibilitat.

Es donarà a conèixer l’origen i la transformació de les propietats que conformen el que avui és el Parc de Can Vidalet. Es revelaran els noms i els motius dels canvis de possessió; des de Francesc de Clota fins a la nissaga dels Vidal-Ribas. Es descobrirà com s’han convertit terres ermes en agrícoles i en cases residencials enjardinades. Després de la conferència es farà un recorregut pel parc.