Curs Revisió crítica de la legislació dels arxius municipals

L’Oficina de Patrimoni Cultural presenta el curs Revisió crítica de la legislació dels arxius municipals. Està adreçat específicament als tècnics d’arxius que formen part de  Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona.

Aquest curs pretén conèixer i analitzar la legislació d'arxius i gestió documental que afecta als arxius municipals. La sessió serà conduïda per l’advocat Josep Matas Balaguer de l'assessoria jurídica Legalment. Aquesta assessoria està especialitza en dret de la informació i de les noves tecnologies, protecció de dades de caràcter personal, propietat intel·lectual, administració electrònica, comerç electrònic i règim jurídic de les telecomunicacions.

El curs tindrà dues edicions, la primera es farà demà dia 16, de 10 a 14 h, al Patí Maning (PLATÓ), c/Montealegre, 7, i la segona el dia 23 de novembre al mateix lloc. Trobareu tota la informació i el programa en  enllaç.