Es restaura el "Llibre del Consell de Vilamajor"

La Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor  fan posible la restauració del  “Llibre del Consell de Vilamajor “ (1690/1849) que es presentarà  el proper dia 16  a les 19h. a l’edifici de La Fàbrica, juntament amb altres accions relacionades amb el patrimoni cultural del municipi.

La tasca de restauració l’ha realitzada la restauradora Marta Gabernet i complementa la que ja es va fer el 2014 del “Llibre d’acords del Consell de la Universitat de Sant Pere de Vilamajor (1654-1684)”.

Aquesta acció s'emmarca en el Programa de Restauració promogut des del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals que coordina l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. L'objectiu del programa de restauració és preservar els documents per tal de garantir-ne l'accessibilitat i la consulta.

En aquest cas celebrem tancar el cicle de preservació i conservació iniciat amb el Programa de digitalització de 2009 en que es van digitalitzar aquets llibres i les Actes del Ple i que es poden consultar en linia.