Gualba preserva el seu patrimoni documental

S’ha restaurat el llibre més antic de l’Arxiu Municipal.

Toni Esparó ha lliurat el “Llibre de comptes del Comu y Parroquia de Sant Vicens de Gualba” (1720/1866) un cop realitzada la seva tasca de restauració.

Aquesta acció s’emmarca en el Programa de Restauració promogut des del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals que coordina l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

La despesa ha estat compartida entre l’Ajuntament i la Diputació, amb un cost total de 2.541 Euros.

La finalitat d’aquesta actuació és garantir la conservació i l’accessibilitat per tal de fomentar la memòria documental dins l’àmbit local. D’aquesta manera, un llibre que fins ara es trobava fora de consulta degut al seu mal estat torna a estar accessible i a l’abast de tothom que hi tingui algun interès.