Tercera donació de documents del Grup de Teatre Till-Tall de Llinars del Vallès

Aquesta setmana, el grup de teatre Till-Tall de Llinars del Vallès ha fet la tercera donació de documentació del seu fons a l’Arxiu Municipal. En aquesta ocasió, s’ha entregat la part econòmica: tres carpetes d’anelles amb documentació des de 1991 al 2015 i el llibre “Estat de Comptes” de 1994 al 2005. Aquesta documentació és molt interessant perquè dona la visió interna de l’organització de les activitats i demostra la gran complexitat i la  dificultat interna per mantenir la vida del grup de teatre.

Durant el març del 2015 es va fer la primera donació i la més important, completada al setembre del 2018. En aquella ocasió, la documentació informava principalment sobre el resultat de l’activitat del grup. A hores d’ara, el fons documental s’inicia a 1988, any de fundació del grup, fins al 2015, i consta de més de 2000 fotografies (suport paper), més 60 gravacions de les activitats del grup, així com la documentació generada per les obres representades (cartells, tríptics,  reculls de premsa, ....) i la documentació interna del funcionament del grup: actes i la documentació econòmica.

Amb aquesta donació, l’Arxiu Municipal que rep el suport del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l’any 2005, continua la  recuperació i la conservació del patrimoni documental del municipi a través de les donacions que fa els particulars, les entitats i les associacions de Llinars del Vallès.

Etiquetes:
teatre