“Els inicis del bàsquet a la ciutat”, desena exposició fotogràfica de l'Arxiu Municipal de Granollers

Fins al 8 de maig, es pot visitar a l'Ajuntament de Granollers (plaça de la Porxada, 6, planta baixa) la nova mostra d'imatges dels fons de l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr). Sota el títol “Els inicis del bàsquet a la ciutat”, hi mostrem fotos antigues de la pràctica d'aquest esport als camps de futbol del carrer de Girona i de can Avellana, a la Pista de Falange/Pista Rosa, al pati de l'Escola Pia, a la plaça de Maluquer i Salvador, a la pista de bàsquet del carrer de Girona i al Pavelló Municipal de la capital del Vallès Oriental.

Les 14 fotos d'aquesta exposició són dels fons d'Antonio Alcalde, Joan Font, Joan Guàrdia i Francesc Gorgui i de la Col·lecció Ajuntament de Granollers. Amb aquesta selecció d'imatges, il·lustrem els inicis del bàsquet a la ciutat amb un recorregut fotogràfic des de l'any 1932, amb els primers equips, femení i masculí, fins als anys seixanta, amb la inauguració del Pavelló Municipal, l'any 1960.

Com és habitual, l'exposició de l'AMGr es complementa amb les imatges que la ciutadania aporta sobre el tema de la mostra. Aquestes fotos, juntament amb d'altres, es poden veure a la pantalla instal·lada a l'inici de l'exposició.

Temes:
Exposicions