EXPOSICIÓ PER COMMEMORAR EL DIA INTERNACIONAL DELS ARXIUS: "EL VALLÈS ORIENTAL. LA HISTÒRIA DE 43 MUNICIPIS EN POSTALS"

Per commemorar el Dia Internacional dels Arxius, l’Arxiu Municipal de la Roca del Vallès i l’Arxiu de la Memòria Popular organitzen l’exposició "EL VALLÈS ORIENTAL. LA HISTÒRIA DE 43 MUNICIPIS EN POSTALS".

Amb gairebé 300 postals de principis del segle passat, la col·lecció mostra les transformacions que s’han produït a la comarca en els darrers cent anys, a nivell urbanístic, en les seves festes populars, en els mitjans de transport ...

Es tracta d’una exposició cedida per l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès. La major part de les imatges prové del fons del Sr. Ramon Pla, president del Cercle Cartòfil de Catalunya, i la resta dels fons que es custodien a l’Arxiu municipal de la Roca del Vallès.

Per cinquè any consecutiu, els arxius públics del municipi ens adherim a la jornada commemorativa amb aquesta exposició que us convidem a visitar del 15 al 26 de juny, al Centre Cultural de la Roca del Vallès, al carrer Lope de Vega 10.