Primer taller “Amics de l’Arxiu” a Montornès del Vallès

L’Arxiu Municipal ha organitzat el primer taller “Amics de l’Arxiu” coincidint amb la celebració, el 9 de juny, del Dia Internacional dels Arxius.

El taller ha estat dedicat a imatges antigues del municipi que es conserven en format de targeta postal. Durant l’activitat, que s'ha desenvolupat en dos torns de 8 persones cadascún (de 10 a 12 h, al matí, i de 17 a 19 h, a la tarda), els participants han identificat i datat prop de mig centenar de postals, la col·lecció completa de les editades per la botiga de Josep Ollé durant les dècades dels 40 i 50 del segle XX.

L’acció s’ha inclòs en el projecte “Va de postals” que pretén, a llarg termini, editar un llibre amb totes les targetes postals existents amb imatges de Montornès.

També constitueix un pas més per continuar consolidant un cercle de persones interessades en la història local i properes a l’arxiu.