Els alumnes de l'Institut visiten l'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès

Els alumnes de primer de batxillerat de l'Institut Castell del Quer de Prats de Lluçanès han visitat el Servei d'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès acompanyats pel seu professor d'humanitats.

El Servei d'Arxiu Munciipal compta amb la presència de l'arxiver municial itinerant de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona i la persona de suport de l'Ajuntament de Prats de Lluçanès, que els han explicat les funcions dels arxvivers i gestors documentals. També s'ha orientat als alumnes per a la localitació de documentació i informació sobre el treball de recerca que realitzaran el curs vinent.

El Servei d’Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) des de l’any 2006. Des d’aquest període s’han portat a terme diferents accions per a la descripció, conservació i difusió del patrimoni documental.

Per sdaber-ne més: Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès