Presentació de la investigació "SANT BOI: MEMORIAL, 1936-1939" i de l'exposició "VILABOI, SE'N VA ANAR A LA GUERRA"

Companyes, companys;

Ens plau fer-vos arribar les activitats què, de forma conjunta amb el MUSEU DE SANT BOI, hem preparat per commemorar el DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS (18 DE MAIG) i que enguany està dedicat al tema "MUSEUS I HISTÒRIES PUNYENTS: DIR ALLÒ QUE NO ES POT EXPLICAR ALS MUSEUS", tot reconeixent el paper que juguen els museus com agents pacificadors de les relacions entre els diferents pobles del món. També posa de relleu com l’acceptació d’un passat incòmode i dolorós és el primer pas per imaginar un futur comú en el marc de la reconciliació.

- Presentació de la investigació, en curs, "SANT BOI: MEMORIAL (1936-1945)" que s'està desenvolupant des de l'ARXIU HISTÒRIC MUNICIPAL.
       (seguiment de les actualitzacions des de la nostra pàgina FACEBOOK)

- Inauguració de la mostra "VILABOI, SE'N VA ANAR A LA GUERRA" sobre els santboians morts i desapareguts "en combat" (1936-1939).
       (Vilaboi - vídeo promocional) - (Mapa de localització -en construcció- dels llocs on van caure soldats santboians)

Desitgem que aquestes propostes siguin del vostre interès.

Fins ben aviat.

CARLES SERRET I BERNÚS