L’Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès celebra el Dia Internacional dels Arxius

Amb motiu del Dia Internacional dels Arxius que es celebra el 9 de juny, l’Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès organitza una jornada de portes obertes titulada “Racó de les experiènciesl”, aquest diumenge 4 de juny, a les 11 h.

Durant la jornada es presentarà al públic el nou espai de treball i sala de consulta de l’Arxiu Municipal i es farà una visita guiada a les instal·lacions i al dipòsit. En motiu del mercat setmanal també es disposarà d’un espai en una carpa al carrer on s’exposaran algunes reproduccions de fotografies i s’informarà de les activitats de l’arxiu.

L’Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès és gestionat per l’equip d’arxivers itinerants de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, que presta servei a les poblacions menors de 10.000 habitants.