Dia Internacional dels Arxius a l'Arxiu Municipal de Castellbisbal

Cada 9 de juny els arxius de tot el món duem a terme activitats per donar a conèixer la importància dels arxius per preservar la nostra memòria, i fomentar la recerca i la transparència. Coincidint amb aquesta data difonem el nostra patrimoni documental amb una mostra documental: L’ensenyament a Castellbisbal a través de tres professores i tres moments: 1927 – 1965 – 1977.

La mostra documental retrata a través de tres homenatges a tres professores nacionals de Castellbisbal, el 1927, 1965 i 1977, l’evolució de l’ensenyament a Castellbisbal. L’objectiu de l’activitat no és tant oferir una visió sistemàtica de l’evolució dels mètodes educatius i de les infraestructures escolars a la població, sinó donar unes pinzellades sobre la matèria i posar en valor el patrimoni documental de l’Arxiu Municipal.

Del 6 al 30 de juny de 2017

Al vestíbul de l’Ajuntament de Castellbisbal

Visita lliure i gratuïta, de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h