L'Arxiu Municipal de Granollers incorpora documents de gran valor històric de La Unió Liberal, entitat a la qual dedica la propera exposició de fotos

Coincidint amb els 130 anys de la fundació de l'entitat, Anna Maria Duran i Casanovas (en nom del seu pare, Esteve Duran Serra) ha fet donació de 0,2 m lineals de documents de La Unió Liberal. Es tracta d'una emblemàtica associació de Granollers de finals del segle XIX a principis del segle XX, a la qual, dediquem la nova exposició de fotos, a partir del 29 de novembre, a l'Ajuntament.

Entre els documents ingressats a l'Arxiu Municipal de Granollers, cal destacar-ne els llibres d’actes de l'entitat, des de la seva fundació, el 1887, fins al 1935. La recuperació d'aquests llibres és clau per conèixer la història de La Unió Liberal, així com el context polític i social de la capital del Vallès Oriental en aquell període (més informació).