"FA 40 ABRILS A LA ROCA" ACTIVITATS PER COMMEMORAR LA SETMANA INTERNACIONAL DELS ARXIUS A LA ROCA DEL VALLÈS

El 3 d'abril es complien 40 anys de les primeres eleccions municipals democràtiques. Què va passar a la Roca? Ens endinsem en el municipi de 1979.

L'Arxiu Municipal i l'Arxiu de la Memòria Popular de la Roca del Vallès us convidem a la inauguració de l'exposició Fa 40 abrils a la Roca, un projecte que recopila elements representatius d’aquell moment històric i que han estat cedits pels veïns i veïnes. La mostra es podrà visitar del 3 al 14 de juny al Centre Cultural de la Roca i l’acte d’inauguració tindrà lloc dimarts 4 de juny, a partir de les 19 h.

També al Centre Cultural, divendres 7 de juny a les 19 h, tindrà lloc el col·loqui Experiències dels alcaldes 1979-2019, primera i darrera legislatura democràtiques, a càrrec de Francesc Mestre, Albert Gil i Carles Fernández.

Arxiu Municipal de la Roca del Vallès

Arxiu de la Memòria Popular de la Roca del Vallès