Us presentem el Marc estratègic de l’Arxiu Municipal de l’Hospitalet de Llobregat

Amb la vista posada en el present mandat 2019-2023, l’equip de l’Arxiu Municipal ha reflexionat sobre el futur d'aquest servei municipal a l'abast dels ciutadans i ciutadanes de L'Hospitalet. Fruït d’aquesta reflexió s'ha confeccionat un document amb una missió, uns valors, unes línees estratègiques i unes metodologies de treball per a l’Arxiu.

Aquest document va ser presentat en tres sessions de reflexió estratègica a l’Arxiu Municipal amb treballadors i treballadores d’altres àrees de l’Ajuntament, professionals de l’arxivística i persones vinculades a la investigació històrica local.

Ara ens plau compartir-ho amb vosaltres ja que és el document que orientarà i guiarà l’activitat de l’Arxiu Municipal durant els propers anys.