Sant Pere de Vilamajor i Vilalba Sasserra avancen en la digitalització

Continuem amb la digitalització dels fons municipals. Aquesta actuació s’emmarca dins el programa de digitalització que es porta a terme des de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

S’ha realitzat la captura de les imatges i actualment s’està treballant en el seu tractament per tal de fer-les consultables i accessibles.

Del fons de Sant Pere de Vilamajor s’han digitalitzat més de 6400 pàgines i del de Vilalba Sasserra més de 1100 pàgines referents a les sèries del padró d’habitants, delimitació del terme municipal, amillarament i de diferents juntes municipals

Amb aquesta acció fem possible la preservació dels documents originals, ja que a partir d’ara ja no serà necessari manipular-los per a consultar-los i alhora  fomentem l’accessibilitat i la difusió d’aquests fons documentals.