La Memòria Digital de la Palma a Instagram

L’any 2018 l’arxiu municipal de la Palma de Cervelló va iniciar la seva col·laboració amb la biblioteca municipal per tal de dur a terme un projecte de recollida de material gràfic de la Palma de Cervelló a través d’una crida popular als veïns. Tots dos equipaments vam unir esforços per elaborar un projecte tècnic el màxim d’exigent possible, el qual va possibilitar la contractació d’un pla d’ocupació encarregat d’executar les directrius marcades des de la direcció del projecte.

Una primera fase del projecte va ser presentada durant el mes de maig de l’any 2019 mitjançant la posada a disposició pública d’una part de les imatges al portal Imagina de la Diputació de Barcelona. Gairebé un any després,  i per tal de poder ampliar el perfil d’usuaris a qui fer arribar el projecte, s’ha habilitat un perfil d’Instagram (nom del perfil: memolapalma) on fem difusió de les imatges més destacades que s’han recollit fins a dia d’avui. Des d’aquí us convidem a seguir-nos!

Finalment, anunciar que en les properes setmanes ampliarem el nombre d’imatges disponibles al portal Imagina. L’arxiu municipal de la Palma de Cervelló forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, amb el suport d’un arxiver itinerant, des de l’any 2017.