La Festa Major diferent

Aquest any la Festa Major serà diferent. Malgrat les circumstàncies actuals, ens resistim a perdre l’esperit festiu i arreu es prepara per a seguir-la des de casa tot potenciant l’activitat a les xarxes socials. Aquesta Festa ha canviat molt amb el pas del temps? Per saber-ho recuperem l’exposició de La Festa Major. Si us hi fixeu bé podeu conèixer quines eren les orquestres del moment, quines activitats tenien més èxit i en definitiva amb què gaudien i encara gaudim a la Festa Major. Partim d’un recull de 103 documents procedents de 36 arxius municipals d’ajuntaments que formen part del programa de manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. L’abast cronològic és ampli, va de l'any 1865 al 1982.