A partir del 8 de juny, torna la consulta presencial a l'Arxiu Municipal del Prat per a la investigació

Només es farà atenció amb cita prèvia i amb mesures de seguretat.

El servei de consulta per a investigació de l'Arxiu Municipal es reprèn el proper dilluns 8 de juny. L'accès a l'Arxiu s'ha adaptat per seguir les mesures de seguretat necessàries per tal d'evitar contagis de la Covid-19.

Per accedir a la sala de consulta, caldrà demanar cita prèvia per telèfon 93 478 28 58 o per correu electrònic a patrimonicultural@elprat.cat. L’atenció presencial només serà els dies laborables de 9 a 13.30 h.

Caldrà mantenir unes prevencions sanitàries. Els investigadors i investigadores hauran de portar guants i mascareta propis per tal de manipular els documents i s’hauran de rentar les mans amb gel hidroalcohòlic que proporcionarà l’Arxiu.

La consulta haurà de ser àgil i el temps d’estada haurà de ser l’indispensable. Només es podran consultar un màxim de 10 documents. En el cas que sigui necessari fer una còpia, la podrà fer el mateix usuari amb els seus propis mitjans: caldrà que portin algun dispositiu mòbil o càmera. En cap cas es faran fotocòpies dels documents per evitar al màxim la seva manipulació.

Es demana que cada usuari porti el seu propi material de treball: ordinador, càmera, tauleta, etc. per tal de minimitzar el risc de possibles contagis.

Després de la consulta, els documents quedaran aïllats en quarantena durant catorze dies i no podran ser consultats per cap altre investigador o investigadora fins passat aquest període.

La resta de consultes se seguiran fent en línia a patrimonicultural@elprat.cat.