La Roca del Vallès commemora la nevada de 1962 amb una exposició

Seguint la iniciativa dels veïns, l 'Ajuntament de la Roca del Vallès ha organitzat una exposició per commemorar el 50è aniversari de la gran nevada de 1962. Amb aquest objectiu, aprofitant la Festa Major d'estiu que té lloc el mes de setembre, es va fer una crida perquè tothom que tingués fotografies ens les fes arribar per tal de ser digitalitzades i retornades als seus propietaris. Amb aquestes imatges i les del fons fotogràfic de l'Arxiu municipal s'ha muntat aquesta exposició al Vestíbul del CC_LR, al carrer Lope de Vega, 10, que podeu visitar fins el 12 de gener en aquest horari:

De dilluns a divendres d’11 a 14 h. i de 17 a 20 h. Dissabtes d’11 a 13 h.

Totes les fotografies aportades i les que ens continuïn fent arribar aquests dies passen a formar part del fons d'imatges de l'Arxiu municipal de la Roca.