ALUMNES DE 4t D’ESO de L’IES CIRVIANUM VISITEN L’ARXIU MUNICIPAL DE TORELLÓ

El passat dijous 6 de març un grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’IES Cirvianum de Torelló va visitar l’arxiu municipal. Els estudiants van poder conèixer el servei d’arxiu: les funcions bàsiques que realitza, els fons documentals que custodia, la seva organització i els procediments habituals per a la consulta dels seus documents.

Aquestes visites, que amb els anys s’han fet més habituals, s’estructuren en una part de presentació del servei a partir de material didàctic i una part més dinàmica de visita dels dipòsits de l’arxiu i mostra de les tipologies documentals més bàsiques de l’arxiu.

A banda d’assessorar l’alumnat que necessiti consultar documentació de l’arxiu per a la realització dels treballs de recerca, les visites pretenen donar a conèixer l’arxiu com a un servei públic obert a la ciutadania en general.