L’Arxiu municipal de la Roca del Vallès recupera censos electorals de finals del segle XIX, procedents de l'Arxiu municipal de Cardedeu, i rep la donació de documents amb valor històric.

L'Arxiu municipal de Cardedeu ha retornat a l'Arxiu municipal de la Roca del Vallès els censos electorals dels anys 1892, 1893 i 1894, apareguts durant les tasques d’organització dels seus fons.

Els darrers mesos l'Arxiu ha rebut la donació de tres documents històrics, dues còpies del Privilegi de Martí I d’Aragó (Martí l’Humà), de 1405, on es fixen les fites del poble de la Roca, i una Concòrdia feta entre el Consell de la Roca i les seves parròquies amb Nicolau Company de Munt, de principis del segle XVII.

Aquests documents s’han dipositat a l’Arxiu municipal de la Roca, i resten a disposició dels usuaris i investigadors que els vulguin consultar.