El Dia Internacional dels Arxius a Castellbisbal. Mostra documental

L’Arxiu Municipal de Castellbisbal ens sumem al Dia Internacional dels Arxius. Per segon any consecutiu oferim una petita mostra documental que pretén apropar als ciutadans de Castellbisbal la riquesa del fons de l’Arxiu Municipal.

Proposem la mostra documental: Castellbisbal al segle XVIII. Una aproximació. En aquesta ocasió ens apropem a les últimes dècades del segle XVIII a través de dos documents de nomenament del batlle i regidors per part del senyor jurisdiccional de Castellbisbal, posant-los en context gràcies a la transcripció i explicació de la resposta que va enviar el 1789 Castellbisbal al qüestionari de Francisco de Zamora.

Des del dia 9 de juny a l’1 d’agost de 2014 al vestíbul de l’Ajuntament de Castellbisbal (De dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores).

Podeu veure més informació a la web de l’Arxiu Municipal: http://www.castellbisbal.cat/el-municipi-per-temes/arxiu-municipal/exposicions-mostres-de-documents-i-publicacions/ , on podreu consultar el senzill catàleg que posem a disposició de tothom.