L'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès posa a disposició el fons fotogràfic de la Colla Gegantera amb fotografies del període 2006-2011

El Servei d'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès, que forma part de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, ha acabat els tractaments tècnics i ha posat a disposició del públic el fons fotogràfic de la Colla Gegantera de Prats de Lluçanès. En total, són 11.163 imatges relatives a les activitats de la colla durant el període 2006-2011.
El fons va ingressar al Servei d'Arxiu Municipal en el marc de la celebració dels 25 anys de la Colla Gegantera de Prats de Lluçanès a través del conveni entre l'Ajuntament i la Colla Gegantera. Les dues entitats van reconèixer el valor cultural i per a la investigació, en general, del fons d'arxiu objecte de la donació i cessió de drets, en van valorar l'interès públic col·lectiu que té i van considerar convenient i necessari fer-ne donació amb destí al Servei d'Arxiu Municipal, per tal de garantir la seva conservació i divulgació entre els investigadors i la societat en general.
El Servei d'Arxiu Municipal és l'encarregat de la custòdia i divulgació del fons, que a més d'imatges conté còpies digitals de documentació administrativa i cartells. La Colla Gegantera ha manifestat la voluntat de continuar cedint periòdicament la documentació que generi.