"Vivències i records a les places de Granollers", a l'Arxiu Municipal

dimarts
Desembre 2013

Un nou viatge pel passat de la ciutat dins el cicle Les tertúlies de l'Arxiu, per descobrir o compartir vivències i relats en primera persona. En aquesta ocasió, amb el testimoni de les granollerines Núria, Montserrat i Teresa Mas Codina.

Reviurem retalls d'història local i de vida a espais públics que han esdevingut "Places amb història", precisament, el títol de l'exposició fotogràfica d'aquest Arxiu Municipal que, fins al 21 de febrer, es pot visitar a l'Ajuntament de Granollers (pl. de la Porxada, 6, planta baixa).

Casanovas Palou, Laura

Jaume, Jordi, Moltes gràcies pels vostres comentaris!

Les tertúlies de l'Arxiu ens estan servint per  donar veu a persones anònimes que ens expliquen el seu record sobre fets o situacions a ciutat. Els assistents també acostumen a intervenir-hi i funcionen prou bé. Les gravem (àudio)  i el document resultant l'incorporem a la Secció de Fonts Orals.

Disculpeu el retard en contestar-vos,

Roser

Membre inactiu

Una feina de difusió i de presentació de testimonis fabulosa. Cal felicitar a l'Arxiu Municipal de Granollers per la seva activitat constant i l'èxit, com a mínim de plantejament, de les tertúlies d'arxiu.