Tertúlia a l'Arxiu Municipal de Granollers: “Records de l'antiga estació de tren”

dimarts
Març 2014

La nova trobada del cicle Les tertúlies de l'Arxiu està vinculada a l'actual exposició fotogràfica de l'Arxiu Municipal de Granollers, "L'antiga estació i el tren". Aquesta mostra es pot visitar fins al 16 de maig a l'Ajuntament de la capital del Vallès Oriental (pl. de la Porxada, 6, planta baixa).

En aquesta tertúlia, comptarem amb el testimoni del granollerí Pere Diumaró Pou, un enamorat de Granollers, autor de llibres sobre la ciutat, que ha format part de diverses juntes i associacions del municipi: esportives, culturals, polítiques, festives, religioses i benèfiques.

Com sempre, la trobada es farà a la seu d'aquest Arxiu i serà oberta a la participació de qualsevol persona amb ganes de descobrir o de compartir relats i vivències que ajuden a conèixer millor la ciutat de Granollers i la seva història. En aquesta ocasió, relacionats amb "Records de l'antiga estació de tren".