A Granollers, tertúlia de l'Arxiu Municipal sobre “Els canvis urbanístics de la ciutat durant la transició"

dimarts
mai 2015

Una vegada més, dins el cicle Les tertúlies de l'Arxiu, descobrirem i compartirem història local amb un testimoni del tema proposat. En aquesta ocasió, el del granollerí Enric Garcia-Pey, delineant jubilat, que havia treballat a l'Ajuntament de Granollers. Amb aquest expert en toponímia i onomàstica, reviurem amb detall la transformació urbana de la capital del Vallès Oriental de 1960 a 1981.

Aquesta activitat de l'Arxiu Municipal de Granollers és oberta a la participació de qualsevol persona que vulgui conèixer o compartir relats i vivències. Cada mes, sobre un tema diferent, sempre, d'interès històric.