Exposició "Gegants!!" de Terrassa i Matadepera

dijous
Setembre 2015
Data de finalització: dissabte, 31/10/2015 - 00:00

L'exposició GEGANTS!! organitzada per l'Arxiu de Terrassa i l'Arxiu de Matadepera pretén mostrar l'evolució i les activitats dels grups geganters dels dos municipis.

Coincidint amb la celebració de Terrassa XXXena ciutat Gegantera, i la Trobada Comarcal del Vallès realitzada a Matadepera el passat maig, s'ha realitzat una exposició i un catàleg digital, amb els textos, fotografies, pel·lícules i vídeos, programes, cartells, i tota la documentació que hem pogut aconseguir del món geganter, per deixar un recull documentat de tota l'activitat gegantera de Terrassa i Matadepera els darrers anys.

A més, l'exposició utilitza les noves tecnologies, com ara els codis QR o la realitat augmentada, i ha estat possible gràcies a una subvenció de la Diputació de Barcelona adreçada als arxius municipals que formen part de la Xarxa d'Arxius Municipals.

Gaudiu de l'exposició i del catàleg que us presentem, però sobretot gaudiu de les tradicions i de les activitats que preparen els grups de cultura popular.

Us hi esperem del 17 de setembre al 31 d'octubre a la seu de l'Arxiu Històric de Terrassa i Comarcal del Vallès Occidental. La inauguració serà el mateix dia 17 a les 18:30 h.