L'Arxiu Municipal de Granollers organitza una tertúlia sobre la ciutat després de Franco

dimarts
Novembre 2015

La nostra trobada de novembre del cicle mensual Les tertúlies de l'Arxiu està dedicada als canvis viscuts a Granollers després de la desaparició del dictador Francisco Franco, amb motiu dels 40 anys de la seva mort. Per tant, parlarem dels moviments polítics i socials produïts fins a la creació del primer ajuntament democràtic de l'any 1979 a la ciutat. Precisament, el testimoni d'aquesta tertúlia serà una granollerina que va formar part d'aquell Ajuntament, Anna Maria Palé Llavina. Amb ella, descobrirem i compartirem més història local, en aquesta ocasió, a partir de vivències i relats sobre “Granollers després de la mort de Franco”.