L'Arxiu Municipal de Granollers mostra un curtmetratge amb motiu del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

divendres
Octubre 2018
Data de finalització: diumenge, 28/10/2018 - 19:00

Una vegada més, la nostra projecció de cinema es fa amb la col·laboració de l'Associació Cultural (AC), dins les sessions del Cineclub de l'AC. En concret, els dies 26 i 28 d’octubre, al Centre Cultural de Granollers.

En aquesta ocasió, des de l’Arxiu Municipal de Granollers (AMGr) hi mostrem el curt ‘THE END desuetud’ (2007), de Jordi Pagès, que forma part dels Fons Audiovisuals de l’AMGr fruit d’una donació.

Aquest curtmetratge és un rèquiem pels cines desapareguts a Granollers durant els últims anys, que ens serveix per commemorar el Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual. A partir del 5 de novembre, també el mostrarem per Internet, com a Document del mes.

>Més informació