La tertúlia de l'Arxiu de Granollers de desembre, vinculada a l'actual exposició fotogràfica de l'AMGr

“Les sagristanetes de les capelles de Granollers”. Aquest és el tema de la propera trobada de Les tertúlies de l'Arxiu, que tindrà lloc dimarts 9 de desembre, a les 17 h i a Can Jonch (c. del Rec, 19). En aquesta ocasió, amb el testimoni de Montserrat Sol Prades i Carme Pujadas Oliva, que havien estat sagristanes de la Capella de Santa Esperança de Granollers.

Les vivències de les dones que, com elles, tenien cura d'aquells espais religiosos són un bon complement per conèixer la història de les antigues capelles de la ciutat. Una història recollida a la nova exposició de fotos de l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr), “Les capelles de muralla”, instal·lada a la planta baixa de l'Ajuntament (pl. de la Porxada, 6).

Més de vint persones han assistit a la visita inaugural a aquesta exposició. L'acte s'ha fet aquest dilluns, 1 de desembre, al vespre, coincidint amb la presentació de la campanya de Nadal i Reis a la ciutat, amb la nova exposició fotogràfica de l'AMGr entre les primeres activitats d'aquesta programació. Durant les properes festes nadalenques, la mostra “Les capelles de muralla” es podrà visitar alguns caps de setmana (13-14, 20-21 i 27-28 de desembre i 3-4 de gener), de 17 a 20 hores. La resta de dies, fins al 24 de febrer de l'any que ve, aquesta mostra es pot visitar de dilluns a divendres, durant tot el dia, dins l'horari habitual d'obertura de l'Ajuntament.

Temes:
Exposicions