Inauguració de l'exposició "Cartells de Palau. El fons Isidre Garriga"

El proper dia 24 de gener, l'Ajuntament de Santa Maria de Palautordera amb col·laboració de l’Associació Cultural Frederica Montseny inaugura l'exposició "Cartells de Palau. El fons Isidre Garriga" en el marc de la Festa Major d'hivern, Sant Proget 2015. Es podrà visitar tots els dimecres de 17 a 19 hores fins el 18 febrer a la Sala d'Actes de l'Esplai.

La mostra és una selecció de cartells de la col·lecció que Isidre Garriga va cedir a l'Arxiu Municipal. La col·lecció consta de més de 2.000 documents, entre cartells, programes de ma i revistes que el senyor Isidre Garriga va anar recopilant des de mitjans dels anys setanta fins a començaments dels noranta. La temàtica de la col·lecció gira al voltant de les activitats culturals, esportives, socials i polítiques que es feien al municipi durant gairebé dues dècades, la qual cosa fa  que tingui un elevat interès informatiu, cultural i artístic pel municipi i per l’Arxiu Municipal  perquè conté informació textual i gràfica de la vida cultural i artística del poble que complementa la documentació que hi ha a l'Arxiu Municipal.

L'Arxiu Municipal de Santa Maria de Palautordera, que forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l'any 2004, està portant a terme la descripció i la digitalització de la col·lecció a través de diversos Plans d'Ocupació en els darrers anys.