L'Arxiu Municipal de Granollers ha incorporat milers de testimonis d'història local durant el 2015 per mitjà de donacions i cessions

Un any més, l'Ajuntament de la capital del Vallès Oriental ha agraït públicament les aportacions al patrimoni documental rebudes durant l'any anterior, amb un acte institucional. En aquesta ocasió, 33 ingressos (donacions i cessions) amb destí a l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr) han incrementat el patrimoni documental de la ciutat. En total, 2.354 fotografies en suport paper, 118 digitalitzades, 1.534 negatius i 97 diapositives; 12 postals, 8 pel·lícules, 1 casset, 2 enregistraments d'àudio digitalitzats, 3,20 m de documents (manuscrits, impresos i fitxes), 0,6 m de llibres i 3 documents digitalitzats, 1.162 cartells i programes, 2 plànols, 1 banderola i 8 trofeus, incorporats, durant l'any passat, als fons i col·leccions de l'AMGr. L'interval cronològic és de l'any 1914 al 2015.

Aquestes donacions i cessions són de la ciutadania, dues associacions de veïns, una escola, un arxiu municipal i una organització sindical. Les seves aportacions esdevenen milers de testimonis d'història local que, un cop els ha descrit i classificat, l'Arxiu Municipal de Granollers posa a l'abast de tothom perquè es puguin consultar, com altra documentació de la ciutat.

Temes:
Exposicions