Continuem la digitalització a 89 Arxius Municipis de la Xarxa

Avui la Diputació de Barcelona i l’empresa Artyplan, SL signen el contracte del programa de Digitalització de la Xarxa d’Arxius Municipals de 2016.

Aquesta desena convocatòria del programa de Digitalització d’Actes municipals és la més important, tant pel volum d’actes a digitalitzar com pel nombre de municipis participants.  En total participen 79 Ajuntaments del Programa de Manteniment amb un total de 568.000 cares a digitalitzar i 10 Ajuntaments de la Central de Serveis Tècnics amb un total de 98.000 cares. La inversió total de la contractació d’aquest Programa de 2016 és de mes de 146.000 €.

Els treballs està previst que s’iniciïn immediatament i tinguin una durada màxima de 9 mesos. La digitalització es realitzarà en els propis arxius municipals per preservar la seguretat i la conservació dels documents.