El Pla del Penedès a la Xarxa d'Arxius Municipals

Aquesta setmana, l'arxiu municipal del Pla del Penedès s’ha incorporat al Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Després de una primera fase d'organització duta a terme per la mateixa Oficina de Patrimoni Cultural durant l'any passat, ara l'objectiu principal és la implantació progressiva d'un sistema de gestió documental únic de la mateixa manera que es fa en la resta d'arxius municipals adherits. Així es garanteix la gestió interna de l'administració municipal i l'accés extern als interessats, investigadors i ciutadans en general. En les properes setmanes estaran disponibles per internet els instruments de descripció.

Amb aquesta incorporació el Programa de Manteniment ja compta amb 148 municipis adherits.