Xerrada al Recull Històric de Mura sobre l’arxiu municipal

Demà divendres, 5 d’abril, tindrà lloc l’acte que enceta el cicle de xerrades al Recull Històric de Mura i que girarà a l’entorn dels arxius com a font primària per a la recerca històrica.

La xerrada es dividirà en tres eixos fonamentals: la funció dels arxius; els principals arxius on trobem documentació que pot servir com a base per a la construcció del discurs històric sobre Mura; i finalment, però com a eix principal de la xerrada, aprofundirem en l’arxiu municipal, les seves característiques, els fons que conserva i la feina duta a terme des de l’any 2006 per part de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

La xerrada anirà a càrrec de Patrícia Álvarez, arxivera itinerant del Programa de Manteniment i arxivera municipal de Mura. La xerrada començarà a les 19.30 h a la seu del Recull Històric de Mura, a la Pujada de Montserrat 3. Us hi esperem!