Presentació del llibre: El Pergamí de 1588, El Capbreu d'en Pere Térmens de l'Arxiu Municipal de Castelldefels

L'Arxiu Municipal de Castelldefels us convida a la presentació el llibre "El Pergamí de 1588 d'en Pere Térmens", del Fons Salvador Savall, el proper dimarts 27 de novembre a les set de la tarda al Saló de Plens de l'Ajuntament de Castelldefels. Amb la participació de l'historiador Josep Campamny i l'arxiver Juanjo Vas que parlaran de la història de Castelldefels i la baronia de l'Eramprunyà al segle XVI.

Al final de l'acte es presentarà les darreres novetats del web de l'Arxiu Municipal, més de 3.700 documents del Fons Municipal dels segles XVIII I XIX.

A més a més entre el dies 19 i el 27 de novembre hi haurà una exposició a la Sala Margarida Xirgu de la Biblioteca Ramón Fernández Jurado de Castelldefels de documents i plànols de Castelldefels i la baronia de l'Eramprunyà dels segles XVI a XIX.

Cordialment

Juanjo Vas Rafael