Obert el període per presentar propostes a la Beca Jaume Codina 2019 a la recerca històrica local del Prat

L’Ajuntament del Prat de Llobregat convoca enguany una nova edició de la beca de recerca històrica Jaume Codina.

La beca està adreçada a projectes que, de manera individual o col·lectiva, promoguin la investigació sobre aspectes inèdits en el camp de les ciències socials i humanes relacionades de manera directa amb el Prat i el seu entorn.

La data límit per presentar els projectes d’investigació a l’Oficina d’Informació i d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament (plaça de la Vila, núm. 1) és el 30 de setembre de 2019.

El jurat valorarà la idoneïtat de les fonts en què es basarà la recerca i, en especial, l'ús de fonts inèdites. El veredicte del jurat, que serà inapel·lable, es farà públic abans del 15 de desembre de 2019.

Podeu consultar les bases a la pàgina de Patrimoni Cultural del Prat.