Tertúlia a l'Arxiu Municipal de Granollers: "Les primeres emissions de ràdio a Granollers i la creació d'RKOR”

dimarts
Abril 2014

Els testimonis d'aquest mes de Les tertúlies de l'Arxiu ens ajudaran a compartir experiències en primera persona que han marcat part de la història de la comunicació local.

D'una banda, Enric Corbera Santanach, com a membre de l'equip tècnic que va engegar les emissions de Ràdio Granollers, l'emissora municipal, l'any 1981. També, com a instal·lador de l'antena d'aquesta ràdio i com a tècnic d'RKOR, l'altra ràdio de la ciutat, que va començar a emetre l'any 1984. Una ràdio musical i comercial fundada amb la perspectiva de muntar una televisió local. D'altra banda, Jordi Riba Torelló, qui va ser director d'aquesta ràdio, que durant anys va conviure amb l'emissora municipal.

Com és habitual, la tertúlia és oberta a qualsevol persona amb ganes de descobrir o de compartir històries i relats sobre el tema proposat.