A Granollers, tertúlia de l'Arxiu Municipal sobre el patrimoni de la ciutat durant la Guerra Civil

dimarts
Febrer 2015

"Què va passar amb el patrimoni de Granollers durant la Guerra Civil?". Aquest és l'interrogant que plantegem per a la propera trobada del cicle Les tertúlies de l'Arxiu, de l'Arxiu Municipal de Granollers. Respondrem aquesta pregunta amb el testimoni del granollerí Esteve Velilla Miralpeix i a partir d'altres vivències i records de qui vulgui participar en aquesta tertúlia, a Can Jonch.

Esteve Velilla es va implicar en la recuperació i l'inventari del patrimoni que, durant la guerra, va ingressar al Museu Arxiu de Granollers i el Vallès Oriental, així com en el seu muntatge a Can Molina, antiga seu del Museu dels anys 30 als 60.