L'Ot del Paperot i el seu arxiu: activitat de descoberta de l’Arxiu Municipal i taller de creació d’arxius personals.

L'Arxiu municipal, en el marc de la celebració dels 25 anys de la seva creació, ha realitzat aquest any visites per a famílies als dipòsits de l'arxiu, acompanyats per la nostra mascota, l'Ot del Paperot. A més de veure l'arxiu, l'Ot ajudarà als nens i nenes a entendre la importància de guardar els documents més preuats per a preservar-ne la memòria, amb la creació del seu arxiu personal.

Aquest dissabte tindrà lloc l'últim dia de visita d'aquesta activitat. És una activitat realitzada en col·laboració amb el Museu de Sant Cugat.

Podeu veure més informació a: http://www.uaala.santcugat.cat/lot-del-paperot-i-el-seu-arxiu/

Vilanova Murillo, Maria Antònia

Francesc, us felicito per la iniciativa! Em sembla un recurs simpàtic per acostar els arxius al públic infantil.

Bones festes.

Ma. Antònia Vilanova

Giménez Martín, Francesc

Moltes gràcies!!