L’ARXIU MUNICIPAL DE VILADECANS REMEMORA LA NEVADA DEL 1962

El passat 13 de desembre es va inaugurar a Viladecans L'exposició gràfica La Nevada de 1962 a Viladecans. Un record inesborrable, que ha estat organitzada per l'Arxiu Municipal de Viladecans, en col·laboració amb el Museu de Viladecans. En ella es mostra un conjunt d'imatges cedides per veïns i veïnes de la nostra ciutat unida amb peces de museu que ajuden a recordar el fet viscut. Així mateix, per a l’ocasió s’ha produït una peça audiovisual coordinada pel mateix Arxiu Municipal i editada per Viladecans Televisió-Fundació Ciutat de Viladecans, on s’hi combinen imatges amb notícies coetànies a la gran nevada.. Podreu accedir a la peça audiovisual a   http://www.viladecans.cat/

L'exposició es va  inaugurar a l'Ateneu d'Entitats Pablo Picasso de la ciutat i romandrà oberta al públic fins al 19 de gener de 2013.

La mostra, d'altra banda, resta complementada amb una conferència que amb el nom "La Nevada de 1962. De l'episodi meteorològic al fet viscut" serà conduïda pel meteoròleg local Jordi Mazon i on també intervindran els veïns Teresa Puente i Josep Vila, els quals analitzaran l’episodi desde el punt de vista científic i recordaran les seves vivències particulars sobre el fet. La conferència i taula rodona es farà al mateix lloc de l'exposició, el 20 de desembre, a les 19 h.

D’altra banda, el proper mes de gener s'hi faran visites comentades i gratuïtes a l'exposició, els dijous dies 10 i 17 , a les 18 h, amb una durada de 30 mn. Finalment, l'exposició itinerarà durant els messos de gener a abril de 2013, en altres equipaments de Viladecans.