L’ARXIU MUNICIPAL DE TORELLÓ ESTRENA NOU ESPAI A LA WEB DE L’AJUNTAMENT

Des d’aquesta setmana, l’Arxiu Municipal de Torelló disposa d’un nou espai a la web municipal. La secció s’estructura en diversos apartats, els quals, a banda de facilitar la informació bàsica del servei i les seves funcions principals, donen accés a les fitxes dels fons documentals que es custodien a l’Arxiu. També compta amb una bústia de contacte, per tal de donar veu a les consultes i/o suggeriments del ciutadà en relació del servei.

L’accés es pot fer a través de la web de l’Ajuntament de Torelló (www.ajtorello.cat) des de l’apartat ‘Àmbits temàtics’ o bé des del banner que s’ha ubicat a la portada.

Des del Servei d’Arxiu s’ha considerat la revisió i ampliació del seu espai web amb l’objectiu de fer més visible el servei i facilitar-ne l’accés a la ciutadania. Amb el temps, es preveu que l’eina esdevingui un canal de difusió i comunicació entre el servei i els usuaris, motiu pel qual es preveu l’ampliació de la informació i la incorporació de nous apartats.

Giménez Martín, Francesc

Felicitats per l'espai!! Això mateix, i com diu algú per la premsa, deixem la "foscor"... en fi... de nou, felicitats!!!!

Vilamala Salvans, Jordi

Felicitats per l'espai web. Mica en mica els arxius van sent visibles