Exposició de targetes postals El Vallès Oriental. 43 municipis en postals

Entre el dimecres 20 de maig i dimecres 3 de juny resta oberta l’exposició de targetes postals del Vallès Oriental. Es pot visitar a la sala Riu Mogent del Casal de Cultura de Montornès del Vallès totes les tardes, de dilluns a divendres. Es tracta d’una mostra cedida per l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès realitzada en col·laboració amb el Sr. Ramon Pla, col·leccionista i president del Centre Cartòfil de Catalunya. Una part de l’exposició està dedicada a les postals de Montornès de la col·lecció pròpia de l’Arxiu Municipal, un conjunt que s’ha format gràcies a donacions de particulars i gràcies a les adquisicions de l’Ajuntament de Montornès del Vallès.

Aquesta exposició forma part del projecte “Va de postals”, que pretén a llarg termini, editar un llibre amb totes les targetes postals de Montornès. En aquesta línia de treball, l’Arxiu Municipal, el dia 9 de juny, Dia Internacional dels Arxius, té previst organitzar un Taller d’Amics de l’Arxiu amb l’objectiu d’identificar i datar un primer grup de postals, les editades per Josep Ollé als anys 40 i 50 del segle passat. Amb la intenció de completar la col·lecció municipal, l’Arxiu fa una crida per promoure la donació o cessió de targetes postals del poble. Per posar-s’hi en contacte, cal escriure a arxiu@montornes.cat.