Exposició sobre la construcció del pantà de Foix

L’Arxiu municipal de Castellet i la Gornal (Alt Penedès) amb el suport de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona organitza una exposició on presenta una documentació de recent ingrés a l’arxiu municipal.

La construcció del Pantà de Foix. Un reportatge fotogràfic. Documents de la Junta d’Obres del Pantà de Foix (1928-1935) mostra imatges i documentació tècnica que permet resseguir diferents aspectes de la construcció del pantà.

Els projectes tècnics fan referència als canals de regatge, cap a Vilanova i la Geltrú i Sant Pere de Ribes i cap a Cubelles. A les imatges apareix, entre altres, la presa del pantà, perforacions de túnels i els canals de regatge.

L’exposició té lloc a l’Antic ajuntament de Castellet, al costat del Punt d’informació del Parc del Foix. L’exposició estarà oberta durant la Festa Major de Castellet.