Nou projecte digital de l'Arxiu Municipal de Granollers per commemorar el Dia Internacional dels Arxius

Iniciem la difusió a Internet de documentació digitalitzada sobre el bombardeig del 31 de maig de l'any 1938 a la nostra ciutat, durant la Guerra Civil. Ara, a l'Arxiu Digital, també podeu consultar i visionar documents, vídeos i imatges d'aquest fet, conservats a l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr).

Hi hem publicat 160 documents del Fons Ajuntament de Granollers -en total, més de 800 pàgines-, dels anys 1938 i 1939. També, 22 entrevistes en vídeo a persones que van viure aquell atac bèl·lic, de la Secció de Fonts Orals de l'AMGr. Tot plegat, dins el projecte «31 de maig de 1938, relats d'un bombardeig».

L'Arxiu Municipal de Granollers ha presentat aquest nou projecte dins la programació organitzada per commemorar el Dia Internacional dels Arxius