“Dijous, mercat”, setena mostra de fotografies de l'Arxiu Municipal de Granollers, oberta a l'aportació d'imatges

Del 26 de maig al 14 d'agost, a l'Ajuntament de Granollers (pl. de la Porxada, 6, planta baixa), es podrà visitar la nova exposició d'imatges dels fons de l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr). En aquesta ocasió, les 14 fotos seleccionades per a la mostra són algunes de les imatges més antigues que es poden trobar a l'Arxiu i il·lustren com era el mercat a les acaballes del s. XIX i fins als anys trenta, abans de la Guerra Civil. En concret, fotos dels fons Tomàs Torrabadella i Joan Font, de la Col·lecció Josep Garrell, amb fotografies de Joan Guàrdia i Pau Fort, i de la Col·lecció Ajuntament de Granollers, bàsicament, postals, algunes fetes per Lucien Roisin.

Com és habitual, l'exposició de l'AMGr es complementarà amb les imatges que la ciutadania pugui aportar sobre el tema de la mostra. Aquestes fotos es podran veure, juntament amb d'altres, a la pantalla instal·lada a l'inici de l'exposició.

Aquesta és la setena mostra de fotografies de l'Arxiu Municipal de Granollers, una activitat iniciada l'any 2012. Des d'aleshores, s'hi han pogut veure, al mateix espai, aquestes exposicions de fotos antigues: “Granollers. La nevada de 1962”, “Gegants i capgrossos a Granollers”, “Granollers 1931-1938”, “Els inicis del futbol a Granollers”, “Places amb història” i “L'antiga estació i el tren”.