Inventari de la Col•lecció de cartells i programes de les entitats de Gelida ja és accessible.

Des d'avui ja és accessible per internet l’inventari de la Col·lecció de cartells i programes de les entitats de Gelida que elaborada per l’ajuntament d’aquest municipi a la Comunitat Virtual de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de l'Oficina de Patrimoni Cultural (OPC) de la Diputació de Barcelona.

Aquesta col·lecció es va iniciar  als anys vuitanta amb les primeres actuacions tècniques que es van realitzar a l’Arxiu Municipal de Gelida. Entre els documents es poden trobar cartells, fulletons i programes de mà d’activitats de més d’una cinquantena d’entitats del municipi. Actualment, la col·lecció està formada per més de 2500 documents dels anys 1942 a 2010 i s’aniran incrementant regularment.

Aquest inventari s’ha realitzat en el marc del Programa de Manteniment de  la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de l'Oficina de patrimoni Cultural (OPC) de la Diputació de Barcelona i s’ha comptat amb la col·laboració d’una treballadora dels Plans d’Ocupació del municipi.

Disposar de l’inventari és imprescindible per conèixer el contingut de la col·lecció i d'aquesta manera poder-hi accedir i consultar-lo. Per més informació podeu consultar Arxiu Municipal de Gelida.