El projecte “Memòria Digital de la Palma” presenta resultats

Fa just un any, la biblioteca i l’arxiu municipal de la Palma de Cervelló vam fer una crida conjunta a la ciutadania per recollir imatges que fossin d’interès per la història de la població. Durant el transcurs d’aquest any s’ha contractat una persona dedicada exclusivament al projecte i hem comptat amb les aportacions de famílies i particulars que han cregut en nosaltres: la família Pascual Roca, Joan Pi Tintoré, M.Àngela Arbiol Borguñà, la família Balasch Ollé, Montserrat Balasch Pi, Maria Busquet Bosch, Núria Armengol Pérez, Josep Bosch Planas, la família Llop i Maria Rosa Albertí Roca. Amb totes les seves aportacions hem digitalitzat i descrit, fins a dia d’avui, un total de 3.624 imatges. Una selecció d’aquestes s’ha penjat on-line al portal d’imatges Imagina de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, xarxa a la qual l’arxiu municipal forma part des de l’any 2017.

Per poder compartir els resultats, donar les gràcies a tots el participants, i animar a que es continuïn fent aportacions, hem convocat una presentació pública del projecte el proper dijous 9 de maig a les 19 h. a la biblioteca municipal de la Palma de Cervelló. Us hi esperem!