L'arxiu municipal de Sant Salvador de Guardiola a la xarxa

Des d'avui ja són accessibles per internet els instruments de descripció del fons municipal de l'Arxiu Municipal de Sant Salvador de Guardiola (comarca del Bages), el qual forma part del programa de manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de l'Oficina de Patrimoni Cultural (OPC) de la Diputació de Barcelona.

Disposar dels instruments de descripció és imprescindible per conèixer el contingut del fons i d'aquesta manera poder-hi accedir i consultar-lo. Per a la classificació del fons municipal s'ha adoptat el model de quadre de classificació d'ajuntaments i consells comarcals de la Generalitat de Catalunya i s'ha elaborat el seu inventari.

Per més informació podeu consultar Arxiu Municipal de Sant Salvador de Guardiola.